min bästa vän har också en blogg

hej alla blogg läsare jag vill säga sorry till min bästa vän vi höll på att sluta vara bffe allså best friends four ever tills vi sa förlåt till varan jag vill aldrig stuta vara bffe medc henne aldrig aldrig någonsin det här ska vara ett långt inlägg och här kommer en diktb till henne för att visa att vi är bffe föralltid och aldrig ska sluta att vara det aldrig någon sin


vi två är  bästisar sen lekis
sen vi drak festis vi två på utflykt
vi två föralltid och alltid jag är knäpp och du med best friends four ever and never gona stop or something

Kommentarer
Postat av: Beschii

i dont want do bee you best friend 4 ever!

i want to bee youre best best best best best best friend 4 ever!

bbbbbbffe! hehe

2010-11-17 @ 15:43:16
URL: http://mitchibloss.blogg.se/
Postat av: bloggens ägare

2010-11-27 @ 17:55:01
Postat av: bloggens ägare

hej och tack beschii like you my best best best best best best best friend ever hi hi hi hi hi!

2010-11-27 @ 17:56:39
URL: http://mumurollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0