trött på allt!

hej alla blogg läsare hur mår ni om ni mår bra så ok om inte så är ni lika trött på allt!
hela veckan har jag varit trött, arg och mesig!jag har bara försökt vara snäll men inest inne har jag villjat stå ner två killar och mer eller mindre tjejer det ända bra är att jag har fått min MP4 från en grej fast den är trasig på ett sätt när man lyssnar på musik i hörlurar så är det svin högt och när man tar bort dom så kommer ingen musik fast sen när man har stängt av den  och sätter på den så går det fast man kan inte höja inte många låtar fast det tar man ju in på den men ändå komigen jag är inte krävande och det finns inga bra bilder man kan inte ta kort det är som en vanlig MP3 som jag redan har!!!!

Kommentarer
Postat av: Beschii

vilka är mer eller mindre tjejer?

2010-12-13 @ 14:43:51
URL: http://mitchibloss.blogg.se/
Postat av: Anonym

okra

2011-02-01 @ 16:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0